Sunday, November 18, 2012

Liebster Blog


Wow... Dzięki Elu za wyróżnienie mojego bloga .... mile połechtało moje ego i dodało motywacji do dalszej pracy bloggerki, a więc odpowiadam na Twoje pytania czym prędzej:

1 Kawa czarna czy z mlekiem?
 Zdecydowanie z mlekiem ... a najlepiej z pianką z mleka
2 Na wycieczke góry czy nad morze?
Góry, bo uwielbiam chodzić ...
3 Ulubione smaki?
Od niedawna ostre smaki biorą górę w moim menu, także wszelkie odmiany papryczek chilli
4 Śniadanko w domu czy w pracy?
Bez śniadania nie ruszam się z domu... jestem z tych typów co słabnie i mdleje bez śniadania
5 Kuchnia azjatycka czy europejska?
Kuchnia azjatycka jest moim faworytem ... zwłaszcza tajska i japońskie sushi
6 Ulubiona pora roku?
Lato
7 Film komedia czy horror?
Komedia ...i chyba nie będę ckliwa jak dodam że romantyczna :)
8 Wolny czas aktywnie…
Joga
9 Sałatka z majonezem czy jogurtem?
Majonez oczywiście ... i koniecznie Kielecki
10 Książka papierowa czy ebuk?
W książkach uwielbiam zapach, zwłaszcza te stare znoszone biegiem czasu, a tego ebooki jeszcze nie oferują
11 Największą przyjemność sprawia mi?
Pieczenie ciast, które ostatecznie wychodzą .... bo pieczenie jest moją piętą Achillesa


W skrócie pisząc, zabawa polega na można powiedzieć "3x11":
1. Ja odpowiadam na 11 pytań od blogera który mnie wyróżnił
2. Nominuję do zabawy kolejne 11 blogów
3. Zadaję moje pytania wyróżnionym blogom

Moje pytania:
1. Sól czy Pieprz ?
2. Mój najfajniejszy gadżet kuchenny to ...
3. Mam słabość do ...
4. Moim faworytem wśród ziół jest ...
5. Pomidorowa z ryżem czy makaronem ?
6. Jestem za ...
7. Wieś czy miasto ?
8. (Nie) lubię poniedziałku ?
9. Mój największy sukces kulinarny to...
10. Ulubione uliczne jedzenie to ...
11. Lubię gotować bo ...

Nominowane przeze mnie blogi:

1. Krew i Mleko
2. bistro mama
3.W kadrze smaku
4. Mirabelkowy Blog
5. Dziewczyna kucharza
6. My Light Food
7.Szpinakowa Wróżka
8. Facet Na Talerzu
9. Kucharnia
10.od-kuchnii
11.Pieprz czy Wanilia

Zapraszam do zabawy !!!

4 comments:

  1. Dziękuję za wyróżnienie :) Miło znaleźć się w tak doborowym gronie!

    ReplyDelete
  2. cała przyjemność po mojej stronie :)

    ReplyDelete
  3. Aneto, bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie!
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  4. Bardzo, bardzo dziękuję za wyróżnienie. Wieczorkiem odpowiem na Twoje pytania, teraz jestem trochę zabiegana :):)

    ReplyDelete